среда, 13 мая 2020 г.



Розвиваємо уяву дошкільника
§      Не стримуйте ініціативу дитини, не робіть за неї те, що вона може зробити са­мостійно.
§      Не обмежуйте творчу діяльність дитини.
§      Не поспішайте робити висновки про результати творчості, позитивно оцінюйте її діяльність.
§      Частіше звертайтеся до попереднього досвіду дитини. Це є необхідною пере­думовою успішного функціонування процесів її уяви.
§      Збагачуйте досвід дитини щодо створення нових образів. Що він більший і різноманітніший, то успішніше здійснюється кожна наступна операція уяви.
§      Використовуйте спеціальні вправи під час роботи щодо розвитку уяви до­шкільника, як-от:
-      скласти казку (на задану тему, за поданим початком і кінцівкою), на­приклад, про неслухняного хлопчика, з умовою, що твір матиме щасли­ву кінцівку, або розповідь про зустріч дитини з персонажем казки, опо­відання тощо;

-      створити казку за малюнком або намалювати малюнок за сюжетом казки, оповідання — прочитаних чи придуманих самостійно;

-      придумати оповідання чи казку за кількома малюнками, об'єднати їх сюжетом, вигадати продовження;

-      запропонувати дитині придумати нові можливості використання зна­йомого предмета. Наприклад, цеглину використовують у будівництві. А де ще можна її застосувати? Це сприяє розвитку здатності варіювати образи уяви;

-      запропонувати дитині спочатку вивчити схему складання моделі з кон­структора, а потім зібрати її.
Допомагайте дитині стати «розумним авантюристом», покладатися під час пізнання на інтуїцію і ризик. Імовірно, саме це допоможе їй зробити справжнє відкриття.

Комментариев нет:

Отправить комментарий